Jak rewelacyjnie prowadzić blog internetowy?

Czy zbyt nachalne promocji lub zbyt duża ichniejszym ilość może zniechęcić czytelników bloga, do regularnych odwiedzin? Na własnym przykładzie, jestem w stanie powiedzieć, że tak. Przeglądając kilka blogów przez dobrych parę miesięcy zaobserwowałem, że na części z nich ilość reklam rosła bezpośrednio proporcjonalnie do ilości odwiedzin tego serwisu.

Tak więc ewidentnie autor połasił się na większą ilość pieniędzy. Jak się łatwo domyślić, efekt był całkiem odwrotny do zamierzonego, ponieważ ilość odwiedzin drastycznie spadłą, gdy ilość reklam stała się na tyle uporczywa, że czytanie stało się katorgą. Widać, nie były to wyłącznie moje subiektywne odczucia, bo liczby pokazują, że realnie wiele osób zrezygnowała z czytania akurat tego bloga. Tak zatem ucząc się na błędach innych i analizując powyższy przypadek, warto dobrze się zastanowić nad strategią kampanii reklamowej na swoim blogu. Owszem promocji są potrzebne, by umożliwić funkcjonowanie i utrzymanie swojego bloga, niemniej jednak należy pamiętać o stosowaniu ichniejszym z umiarem, w końcu nie chcemy odstraszyć naszych stałych czytelników jak i tych nowych. Właśnie blogów jest na tyle dużo, że łatwo zastąpić jeden z nich, innym. O odbiorców należy zatem dbać, nie można więc stosować nachalnych reklam, utrudniających czytanie naszych publikacji. Należy o tym pamiętać, by nie narazić się potem na drastyczne ubytki w liczbie miesięcznych odwiedzin naszego bloga. Reklamy można wszak delikatnie wpleść w treść, albo użyć mniej nachalnych form niż wyskakujące obrazki.
Sprawdź: polacana strona.
Więcej: http://www.juegosdemariobros.tv/uprofile.php?UID=456151.

Dodaj komentarz