Stosowanie reklamy w wynikach czołowej w Polsce wyszukiwarki

Właściwie każdy posiadacz strony internetowej preferuje, aby była ona odwiedzana przez w jaki sposób największą ilość użytkowników. Przy wielkiej ich liczbie adekwatnie wykonana strona i oferta ma możliwość zamienić wielu z nich w nabywców.

Warto tutaj zaznaczyć, że obecnie większość ruchu na witrynach wywodzi się z wyszukiwarki. To w chwili obecnej wydatki na SEM (Search Engine Marketing) czyli marketing w wyszukiwarkach są największymi jeżeli już chodzi o marketing internetowy. Wszyscy ludzie walczą między sobą o jak najwyższe pozycje, które powiązane są bezpośrednio ze zwiększonym ruchem na stronie. SEM możemy podzielić na pozycjonowanie – czyli obecność w wynikach organicznych wyszukiwania, oraz płatne linki sponsorowane, gdzie płaci się za kliknięcia w reklamę. Zdecydowanie warto zainwestować w obie formy, ponieważ znacznie się one różnią i mają różnorodne zalety. Jeżeli chodzi o płatną reklamę – ppc (pay per click), opłata za kliknięcia, to ma ona swoją specjalną pozycję w wynikach wyszukiwania. W każdym momencie płatne wyniki ukazują się na pierwszych miejscach i dzięki temu posiadają szansę na zdobycie sporej ilości kliknięć i przekierowań na nasza stronę. Dalszym plusem jest to, że możemy sami decydować co posiada się znajdować w informacji naszej reklamy, , a ponadto kiedy ma się ona pokazywać (po wpisaniu jakich słów priorytetowych), oprócz tego możemy ustalać odpowiednią kwotę za kliknięcie dzięki czemu posiadamy kontrolę nad tym ile wydajemy i tej kwoty nie będziemy przekraczać. Co ważne taka reklama pojawia się w SERPach od razu, to nie jest tak w jaki sposób w przypadku pozycjonowania, że musimy czekać miesiące zanim nasza witryna tam się pojawi, a jeszcze nie mamy na to zapewnień. Poprzez reklamę w adwords można informować o zmianach, o promocjach, zachęcać do wykorzystywania mojej oferty.
Więcej informacji: linki sponsorowane.