Reklama i promocja

Każda duża firma musi być świetnie identyfikowana przez klientów. Wystarczy, że spojrzymy na jej logo, a w tym samym momencie wiemy z jakim przedsiębiorstwem mamy do czynienia. To najbardziej istotne, jeżeli chcemy zatrzymać klientów przy sobie na dłuższy czas.

Identyfikacja wizualna firmy to nie tylko i wyłącznie logo, ale też nazwa, natomiast ta druga gra tutaj nieco mniejszą rolę, choćby zapominać o niej nie można. Głównym niedopatrzeniem, jaki na tym etapie popełniają przedsiębiorcy, to zakładanie, że chwytliwa nazwa , a dodatkowo logo zapadające w pamięć i wyróżniające się z tłumu wystarczą. Otóż owszem, jest to istotne, ale nie najistotniejsze. Klienta należy głównie nauczyć kojarzyć nas z daną grafiką czy brzmieniem nazwy (więcej: http://www.projekt-billboardu.actinea.pl). Dlatego powinniśmy wręczać kontrahentom broszury reklamowe firmowe, z którymi będą mogli zaznajomić się w dowolnym czasie. Dzięki temu z całą pewnością nie zapomną o nas, a również nasze logo utkwi im w pamięci. Tworzenie broszury najlepiej zlecić wyspecjalizowanym grafikom komputerowym, którzy mają doświadczenie z marketingiem. Jeśli mamy szczęście takich zatrudniać, to mamy połowę roboty z głowy. Jeśli nie, powinno się w przyszłości zaangażować do tego zewnętrzną firmę, jednak z tym nie będzie kłopotu, ponieważ takich jest dziś na pęczki. Pamiętajmy, by materiały reklamowe były dobrej jakości, broszura bądź katalog wręczany klientowi nie może rozpaść się zanim zdąży on wrócić do domu i włożyć go gdzieś do swoich rzeczy. Najlepiej by materiały były drukowane na folii, a nie na zwyczajnym papierze, ponieważ te pierwsze są o wiele bardziej wytrzymałe.

Warto zobaczyć: http://www.system-cms.idento.pl

Dodaj komentarz