Profity z lojalności – program motywacyjny

Każdy z nas każdego dnia chodzi do sklepu i robi zakupy tak zatem Ci słyszeli, że istnieje coś takiego w jaki sposób program lojalnościowy. Dla tych, którzy nie wiedzą przypomnijmy, że jest to działanie marketingowe, które ma na celu zwiększyć liczbę dystrybucji osobistych produktów a również zacieśnić więzi z klientami. W większości wypadków duże hipermarkety oferują programy lojalnościowe za poradą, których zbieramy różnego rodzaju punkty, które potem wymieniamy na nagrody. Ostatnimi czasy na stacji paliw Orlen był bardzo ciekawy program motywacyjny, z którego korzystało bez liku kierowców. Tankując samochód można było uzyskać odpowiednią ilość punktów, którą potem można było zamienić na interesujące nagrody rzeczowe lub pieniężne. Większe markety stosują karty rabatowe stałego klienta, które sprawiają, że ludzie bardzo często odwiedzają dany sklep gdyż wiedzą iż za dane zakupy otrzymają rabat. Coraz w wielu sytuacjach można spotkać programy lojalnościowe w sklepach internetowych. Za zrealizowane zakupy możemy otrzymać punkty, które możemy przy następnych zakupach wykorzystać w postaci rabatu czy także uzbierać i wymieniać na różnorodne gadżety. Sposobności jest w rzeczywistości kilka jedynie należy umieć z nich właściwie skorzystać. Dzięki takim działaniom marketingowym sklepy preferują przyciągnąć większą ilość nabywców w celu zaoferowania im indywidualnych towarów czy usług. W wielu przypadkach można program lojalnościowy zaobserwować w solarium czy na siłowni. Dostajemy karnet na wykorzystanie w, którym co któreś wejście jest tańsze lub całkowicie darmowe. Programy lojalnościowe są wyuzdane i mają realny wpływ na sprzedaż, a ponad połowa Mieszkańców Polski przyznaje, że partycypuje przynajmniej w jednym programie lojalnościowym lub posiada kartę stałego klienta. Jest to bardzo dobry pomysł jeżeli zostaje na rynek wprowadzona nowa marka i trzeba ją rozreklamować.

Zobacz więcej: program lojalnościowy