Dobra reklama

Reklama przez ostatnie dziesięciolecia przeszła kilka rewolucji. Jej dynamiczny rozwój jest jednakże rezultatem rozwoju nowych technologii a również rosnących oczekiwań odbiorców. Jest również rezultatem nadal poszerzającej się konkurencji. Czasy monopolu wydają się być nieaktualne. Na rynku są setki, a nawet tysiące firm, które oferują te same usługi i te same produkty. Znalezienie klientów w tym gąszczu przypomina nieco przedzieranie się przez dżunglę. Dlatego też współczesne usługi reklamowe są tak rozbudowane.

Reklama ma trafiać, jak strzała Amora.

W reklamie nie chodzi już tylko o to, by została pokazana. Bo liczba komunikatów, cyfra obrazów i tekstów reklamowych, jakie są ilustrujące odbiorcy jest przytłaczająca. A ten odczytując wiadomości reklamowe po prostu ignoruje je, na slogany reklamowe pozostaje obojętny, a na grafiki zaczyna się denerwować, bo jest ich wiele i są nachalne. W reklamie chodzi dziś o to, żeby trafiała ona w odbiorcę, niczym strzała Amora. Odbiorca musi wraz z odbiorem komunikatu poczuć z nią pewną, choć niezrozumiałą więź. I na tym polega obecne tworzenie promocji. Głównie musi się ona odznaczać. Musi być jak pierwsze zauroczenie. Musi zatrzymać uwagę, zmusić umysł do zainteresowania się nią. Dlatego też wszystkie usługi reklamowe muszą dziś kierować się w stronę perswazji. Slogany reklamowe muszą upowszechniać produkt, umiejscawiać go na rynku a wiadomości reklamowe zachęcać do przeczytania informacji. Tylko wtedy reklama będzie skuteczna, będzie wspierać sprzedaż.

Sprawdź: sprzedaż nieruchomości.